Livrare la domiciliu

În cazul în care nu aveți posibilitatea de a prelua rulota comercială de la sediul nostru, vă ajutăm noi! Oferim livrare direct la domiciliu. Simplu, rapid și ieftin.

Consultanță gratuită

Vrei să dai startul unei afaceri mobile, și nu știi ce fel de rulotă comercială să achiziționezi? Oferim consultanță gratuită, prin care te ajutăm să înțelegi mai bine ce model de rulotă se potrivește cel mai bine pentru afacerea ta.

Personalizare interior şi exterior

De ce să ai o rulotă standard când poți avea una special creată pentru nevoile tale? Tu doar ne spui cum vrei să arate și ce facilități să aibă rulota comercială, iar noi o personalizăm corespunzător.

Rate şi finanţare prin TBI Bank

Oferim posibilitatea achiziționării în rate, inclusiv angajaților cu venituri din străinătate! TBI Bank oferă clienților noștri un proces de finanțare online 100% fără a fi nevoie de documentație fizică și este disponibil 24/24.

Condiții PERSOANE FIZICE

  • Minim 3 luni vechime la actualul angajator;
  • Fără istoric negativ în biroul de credit;
  • Venit minim (din salarii) acceptat 1.250 RON;
  • Pensia minimă 1.000 RON;
  • Vârsta cuprinsă între: 18-75 ani (la terminarea creditului);
  • Documente necesare (valabil general): buletin, număr de telefon, adresa de mail.

Condiții PERSOANE JURIDICE

  • Minim un an vechime a firmei;
  • Cifra de afaceri anuală pe anul anterior minim 50.000 de euro;
  • Valoarea bunurilor să nu depășească 10% din cifra de afaceri de anul trecut;
  • Documente necesare: certificat de înregistrare, număr telefon administrator, adresă de mail și buletin

PENSIONARI

  • Pensie minimă 1.000 de lei – vârsta, boala (acceptată după vârsta de 40 ani), invaliditate, urmaș (soț/soție după soție/soț);
  • Maxim 75 de ani la terminarea creditului;
  • Documente necesare: buletin, număr de telefon, adresă de mail, cupon pensie pe ultima lună, decizia de boală (trebuie să fie definitivă, în caz contrar se va acorda creditul pe perioada valabilității deciziei).

PFA, II, IF

  • Minim un an vechime.
  • Documente necesare: Declarația unică ANAF pe anul trecut (media veniturilor să fie minim, minimul pe economie), certificatul de înregistrare, buletin administrator, număr de telefon și adresa de mail.